your light is always shining on



Oj vilken bra helg jag har haft! Har inte ens haft någon tid till bloggen! Igår var jag i stan med Johanna & Tora. Vi tog en lunch på den nya food courten på Kungsgatan 25, k25. Jag åt en så himla god Vigårda-burgare och en liten kola/hasselnöt/chokladruta efter. Alltså, mmm. Mat är så himla bra! Skulle kunna lägga alla mina pengar endast på mat typ. Åh.
 
Jaja. Jag fick i alla fall med mig ett par jeans och en klänning hem (visar inom en snar framtid!) som jag är väldigt nöjd med! När jag kom hem var jag tvungen att klä om till fotbollskläder så gott som direkt. Kom hem med en härlig vinst vid 8 igen. Då var jag helt död så jag gick och köpte lite thai till mig själv. Sen spenderade jag resten av lördagskvällen framför en film.
 
Och idag har jag spelat match igen och ska snart dra mig mot Olivia för middag. Fullt upp, men jag älskar det! Försöker glömma att jag har 100 läxor så gott det går. De får jag ta tag i under veckan istället! Kram

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: