27 april


Hejsan!

Lagom varmt väder idag tycker jag, kunde varit lite varmare xD.

Idag har det varit skola som vanligt. Började halv 9 och slutade 3. Vid 10 kom en buss och hämtade klassen. Vi åkte typ till ett bussgarage, medan nån kille pratade om lite säkerhet. När vi kom till garaget fick vi åka in i en busstvätt. Sen fick vi typ känna hur det kändes när bussen tvärbromsade. Det va ganska kul ;P.

Imorgan ska vi åka till Cyber town med klassen. Kul! Jag har aldrig varit på det eller nått liknande ställe, typ som Cyber space. Jag tror det är typ samma sak, hehe.


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: