Shopping


Hellu!

Imorse gick jag upp vid 10 i 10 ungefär. När jag hade ätit frukost och valt ut kläder (det tog ett tag) så åkte jag, mamma och Linnea till V-by. Linnea behövde nya skor och jag behövde (ville ha) ett par till chinos eller jeansleggings. Jag ville ha svarta eller blåa chinos, men Linnea har blåa och vill inte att jag ska ha likadana och de svarta kändes inta alls sommrigt så det fick bli ett par vita jeanslegging från Gina. Super snygga. När man kommer in på Gina vill man inte bara prova en sak precis, hehe, så jag tog in lite allt möjligt i provhytten.


Anonym

Men jag har letat efter den dära tröjan randiga gud den är skit fin

2009-04-26 @ 19:05:20

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: