Shopping


Wihoo! Det blev V-by och jag köpte typ allt jag ville köpa. En adidas tröja, wayfares, hårsnoddar och hårspännen. Riktigt bra. Tröjan köpte jag i storlek 38 så att jag kan ha den ett tag. Den är ju ändå ganska dyr. Vi åkte dit 11 och kom hem vid 2. Så vi käkade lunch där, på massagotti, världens bästa café.

När vi kom hem fotade vi lite i min trädgården och skrattade som vanligt. Sen gick vi in, åt lite (Ida åt mycket) riskakor och sen gick vi och köpte glass. Jag tog en Daim, kännde inte riktigt för en Temtation. Tora tpg därimot en sådan..


Jag tog en chokladboll, fanta och världens godaste macka med tomat,
mozzarella (stavning?), ruccola (stavning #2) och stark salami.


                         Vi provade lite klackar från Topshop..






Adidas tröja - STADIUM  699:-
Wayfares (röda) - Gina tricot  59 :-
Håtsnoddar - Glitter  20:- tror jag
Hårspännen - Glitter  13:- tror jag


Om jag inte får ta med mej datorn kan det här vara mitt sista inlägg tills på måndag/tisdag. Ha det jätte bra isånnafall!
Tora

Naj jag kommer längta ihjäl mig efter diig

pöss på daj !

2009-04-07 @ 20:22:10
URL: http://nallen.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: