Städhelg varje helg?


Det känns som att varje helg går åt åt att städa. Nu har jag damsugit mitt rum och mamma har typ skrubbat golvet i hallen. Jag hatar att städa! Eller, det kanske inte är så farligt. Man känner sej duktigt efter. Det är som när jag styrketränar på fotbollen. Jag gör det och kämpar och efter känner jag mej riktigt stolt.

Över till nåt annat. Jag ville ju typ byta min adidas tröja till en grön. Men det går nog inte. den gröna finns bara i herr storlek och har inget märke på ryggen, som jag vill ha. Mamma säger att det nog inte går att byta den heller. Jag har använt den för mycket. Den här är jätte fin också =D.


Tora med sin på. Fast hon har svart och silvrig vilket jag tycker är lite
finare.

Ida Hasselqvist

Mysig blogg du har!!!

Hur är det med dig? Kram

2009-04-18 @ 16:06:59
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: