Rolling stones.






Sådär. Då va man hemma från ännu en dag med fotboll.
Sista dagen med zlatan-camp (fotbollsskolan) imorgon. Då blir det mest små matcher med blandade lag från hela lägret. Alltså är det massa små med också, hehe..

---

Pappa har ringt runt till en massa Intersport butiker, men INGEN har mina skor! Ååhh! Jag har Linneas gamla för tillfället. De funkar iallafall. Jaja, vi får fortsätta leta.

Ha det bra!
sandraa'

vilka skor ska du ha?:)

2009-08-13 @ 17:18:33
URL: http://varaoss.blogg.se/
Emma

sv: jag vet inte riktigt vad dem heter. ;) står bara "perfect jeans" gina tricot ;) :D men snygga är dem. =)

2009-08-14 @ 01:29:12
URL: http://emmaa95.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: