borås.


Imorgon åker jag till Borås.
Jag och mamma ska vara där över helgen. Så jag tror inte att det blir någon bloggning tyvärr. Inte för att jag har bloggat så mycket på sitone. ;)

Idag var jag i vällingby med Agnes, Tora, Ida och Amanda. Vi kollade lite julklappar och fikade typ. Det vanliga. ;) Det är ganska mysikg när det är så kallt och frostigt som det är nu. Vintrigt. Fast om det var snö skulle det vara ännu bättre!

Jag ska gå och lägga mig nu. Satt och tittade på Mammas pojkar för en stund sedan. Det är såå roligt, haha! :D

Ha det bra! <3


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: