julklapparna 09.




Kalender från mamma och pappa & 220 kr biokort från kusinerna. :)



Pyamas från mamma och pappa.
Topp från Linnea.
Tofflor från mormor och morfar.

Jag behövde verkligen tofflor. Annars så snor jag mammas och det gillar inte hon. ;) Jag äälskar tröjan! :D



Twilight filmen från Henriette. Jag har blivit beroende! xD
E.M.D skiva från farmor.



Halsband från kusinerna. :)



Adidas väska från Amanda, små hjärtan från Tora, och en blingbling klocka från Ida. ;)
Pengarna fick jag från mormor och morfar och farbror och hans sambo. :)

Jag fick fler saker men orkade inte leta upp allt. Det var ändå inte så mycket mer. Jag blev iallafall jätte glad för alla presenter. :D Tack så mycket ♥

Cajsa

vad fina grejer. :)

2009-12-31 @ 16:31:54
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: