jullov! :d




NU HAR VI JULLOV!!! :DDDDD
Shit va härligt! Ä-N-T-L-I-G-E-N säger jag bara! Jippie!!! Haha.

Idag efter avslutningen (halv 10!!! :D) hängde Tora, Ida och Amanda med hem. Roligt roligt. Sedan gick jag och Tora till Ida och sedan hämtade Amanda upp oss och så åkte vi till Ida och Amandas innebandyträning. Det var faktiskt ganska roligt att vara där och kolla. :)

Nu tittar jag på någon film som heter Matte söker Husse. Fast jag tror jag har sätt den förut. ;p

Ha en superbra Fredag! ♥


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: