tredje advent - igår.






Gillar bilderna (speciellt den andra). De är så juliga och fina, vilket är passande, nu är det typ bara 1,5 vecka kvar till jul, och 4 dagar till jullovet. Fett skööönt!

Hello allesammans.
Det blev noo update igår. Jag hade ingen tid för jag var nämligen i Kista centrum med Amanda och Ida. Vi kollade lite på julklappar och jag köpte även en kjol som jag ska ha på julen från Monki, kan visa den sen. :)

Idag har jag avrit i skolan, såklart.. Jag ahr en känsla av att den här veckan kommer gå segt, fast vi har typ inga vanliga lektioner så det är nice. (y) Aja, nu ska jag äta lite sen är det ridning. Puss & kram ♥


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: