a heart for you my friend.






Today it is, a new day it is.
Va i vällingby med Ida, Tora och Amanda efter skolan, jag köpte inte så mycket, bara ointressanta saker. Sen jag kom hem har jag mest suttit och chattat med Ida, Tora och Amanda på samma 'fönster'. Vi hade verry fun ;)

Igår på ridningen fick jag Atlet, barbacka dåra. Det gick super bra, han va lite pigg bara.

Ses <3
Evelina

söt bild=)=)

2009-10-19 @ 22:57:24
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: