bloglovin'


Ny bloggläsare! Va roligt, välkomna till min lilla blogg. :)
Jag tänker såhära, alla ni som läser min blogg dagligen, skulle inte ni kunna ta och prenumenera på min blogg via bloglovin'? Då kan ni gå in där varje dag och cheka om jag har skrivit något nytt. Och alla nya bloggläsare också, stanna gärna! :D

Ja vet, sånna här inlägg är skit tråkiga men det är en gång. Sen kommer jag inte tjata mer ;)

------

Nu ska jag ta och slänga i mig en pirog i magen, sedan är det stallet som gäller! :)

I S A B E L L A

SVAR: Ja åh..grädde hade vi ingen hemma. :(



Canon EOS 1D Mark II N ;).

2009-10-20 @ 10:30:01
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Elin

Jag lägger till dig på blogglovin<3

2009-10-20 @ 19:23:59
URL: http://angelspic.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: