football weekand.






Tjabaa!

Cupen igår gick bra, vi vann båda matcherna så idag spelar vi vid samma tid igen. Funny! Känner mig riktigt taggad!

Jag gick upp vid 10 tiden idag, åt lite frukost och satte på mig kläder. Nu ska jag fortsätta med det jag höll på med innan, facebook, hehe. Ses <3

Tora

SVAR: Hihi tack :) Bra spelat idag och igår !<3

2009-10-11 @ 21:01:18
URL: http://tpics.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: