i'm grey all over.





(jag är medveten om att bilderna är väldigt brusiga.)

Cardigan och skjorta BikBok, strumpbyxor och converse.

Nu är jag hemma från en rolig fest.
Till mat blev det tacos, och till efterrätt maränger och glass, jummy. Det har blivit mycket maränger för mig, haha. Igår på serimiddagen och idag innan festen hade jag, Ida, Amanda och Tora gått och köpt lite gottis.

Middagen i går va riktigt rolig, vi sprang mest runt, haha. Till middag blev det lasnage då.

Nu: Samantha, älskar det programet!
Liisa

Snyggt! :)



SVAR: Rätt! :D <3

2009-10-02 @ 23:04:35
URL: http://theliisa.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: