what, oh did you take a picture?




Heejsan! Har precis tagit en dusch efter träningen.
Sista fotbollsträningen på ett tag nu, känns tråkigt. Kommer inte få träffa några av mina fina vänner på flera veckor troligtvis, den andra träningen i veckan krockar nämligen med min ridning, *ledsen suck*.

Det har avrit en ganska skön och lugn dag i skolan idag, på en av kortrasterna kom det ett helt gäng med 1:or och ville va med oss på king, såå söta! ;) Haha, det ägde ut oss.

Om 5 dagar åker jag och familjen till Teneriffa i en vecka, åhh va skönt det kommer bli med sol och bad! Hoppas jag blir lite brun också. Sen slipper jag skolan i 2 dagar, lite skönt det med! :P


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: