29/8 2010


Hallo! Det har inte varit så bra uppdatering idag, men jag har haft ett liv, som jag aldrig har annars.
Sov över hos Ida som sagt, riktigt trevligt :) Vi gick upp vid 10 tiden och sen vid 12 kom mina päron och hämtade så åkte jag hem till mig och dit kom Ellen. Vi åkte och tittade på lagets match och sen drog vi hem till henne ett tag, najsigt!

Nej, nu ska jag fika hörrni! Om jag får i mig nåt, har precis proppat i mig lasange ser ni!


Hon där har jag vart med idag ;) Hennes blogg hittar ni häääär!
Ellen bäst

Hahahahhah vem kan det där va? :O Hon va riktigt snygg om jag får säga det själv xD <3

2010-08-30 @ 19:20:30

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: