take me to...





bilder från fritidsresor.se (<--- LÄNK)

Åååhhh! Jag vill bort från kalla Sverige, till värmen, goda maten, stränderna.
Jag vill boka en resa nu! Vill bara bort, bort, bort.

Hur härligt ser det inte ut?
Speciellt Thailand och Dominikanka, Vietnam verkar också härligt.

Vi ska faktiskt åka till nåt av dessa ställen nästa år, kanske i jul tillochmed. Åh, vad jag längtar! Gaaaah!

Vill inte ni också till värmen?


Imorgon åker jag till ett annat ställe. Edsbyn, haha. Jag ska nämligen åka skidor där. Härligt det med, men inte lika härligt som det ovan... Idag måste jag börja packa som ni kanske förstår. Skidgrejer. Jag kommer tillbaka på torsdag igen tror jag, och det blir antagligen ingen uppdatering under de här dagarna. Men ni får klara er utan mig, vem vet... Ni kanske åker till nåt av ställerna ovan? *avis*
Jane

Åh jag ska till värmen men det är inte förrän sommaren :) då sticker jag till turkiet!

2010-02-28 @ 13:47:57
URL: http://jeino.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: