beslutsångest



Hellu hellu.
Har precis fikat lite med pappa. Kom hem från skolan för ungefär 1 timme sedan. Så idag gick jag alltså till skolan. ;) Men nu måste jag snart göra en No-läxa. Usch.

Imorgon, är det torsdag, och i övermorgon är det fredag, lääängtaaar! Då är det Sundsvall som gäller. Wihoo! :D

Jag har funderat på om jag ska köpa min kamera sedan igår... Tora har bestämmt sig för att inte köpa en, så börjar jag självklart tänka efter lite extra... Men jag tror jag ska köpa den. Varför har jag annars varit så besatt av att få den, om jag nu inte äns vill ha den? Men jag vill ha den. Jag börjar bara tänka efter lite exrta...


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: