en lång dag


Hallå! Har haft fullt upp idag.
Men det har varit en rolig dag! I skolan var jag på skolpolisgala. Den var roligare än vad jag trodde den skulle va, men jag hade inte så höga förväntningar, haha. Det kom lite tråkiga kändisar och så var det några skolpoliser som uppträdde, de var däremot väldigt duktiga! :D Efter skolan skyndade jag mig hem för att hinna sitta lite vid datan, hahahaha! Sen cyklade jag till Ellen för vi skulle iväg till en "kurs" som Victoria Svensson höll i. Den höll på i typ 30 min, och hon berättade lite hur hon hade gjort för att bli så bra. Efter det cyklade jag hem till Ellen, där jag fick äta god mat. Sen cyklade vi och tittade på matchen mot Bollstanäs, där vi tyvärr förlorade med 1-3.. :( Men alla va så himla duktiga! Sen var det dags att cykla hem och när jag kom hem tog jag en dusch, sköönt!

Det har varit sånt underbart väder idag! Nästan för varmt.
Imorgon ska jag till Maltesholm med skolan, sen ska jag kanske spela match med 95:orna och efter det ska jag sova hos Ida. C u ♥


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: