feeling it all


Hoho, smoothie är så sjukt gott! En kall smoothie är ju bara för bra.

Drog ut lite snabbt och knäppte några vårbilder innan solen gick ner. Blev väldigt sugen när jag såg att min goda vän Amanda hade tagit dessa fina. Gosh vad jag älskar kvällsljus såhär på våren. Hade igentligen planerat att slå mig ner och kolla på AIK - djurgården nu men den verkar inte gå på tv eller..? Någon som vet vilken kanal isåfall?
Amanda

Tack Viola! :D

2011-04-04 @ 20:21:01
URL: http://amandafoton.blogg.se/
Jenny - Med en dröm om att bli fotograf

Åhhh det såg gott ut!

2011-04-05 @ 19:24:44
URL: http://photosbyjenny.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: