augusti


fotograf andra bilden: Maya

Heeey! Hur har ni haft det de här dagarna? :) Jag har haft det sjukt jävla bra med fint väder och massa massa bad. Vi har verkligen prickat in rätt dagar de två gånger vi har varit på landet tillsammans, jag och Maya. Tur det! Nu ska jag va hemma och ta det lugnt den här veckan. Ska även börja på en ny desgin hade jag tänkt. Har bara ändrat det mest akuta än så länge. Behöver dock lite mer inspiration så jag inte gör nåt för att sedan bara vilja ändra allt igen, haha. Augusti kan ta sig...
Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Yepp :D Eller, hade Telias trådlösa internet så :D hehe kram

2011-08-02 @ 00:27:58
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: