igår kväll


Det hände så sjukt mycket igår... Jag, Amanda, Tora & Olivia bestämde oss för att cykla till Barkarby centrum. Vi gick in på media markt, stadium och donken och sen drog vi hem, haha fett nödvändigt! Men det va kul, skönt att få lite motioooon :] Vi gick och köpte en sjukt god macka till middag och satte oss på taket igen. Finns dock sura jävlar som inte kan låta oss ha lite kul... Åh! Blev så sjukt irriterad och rädd. Orkar verkligen inte dra hela storyn här men ja.. Skakade när jag cyklade hem typ, hehehe.

Slutade för en halvtimme sedan, skulle egentligen slutat nu så det va väldigt skööööönt. Träning om två timmar så ska få i mig något att äta. Ha en awesome kväll alla fina!
HHANNAA - Foto/Mode/Vardag

härliga bilder!

vilket objektiv hade du när du fota dom bilderna?:)

2011-09-03 @ 14:44:14
URL: http://hhannaa.webblogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: