morfars födelsedagsfirande


Hej bloggipoggiloggi! Har ju varit i Borås sen igår och kom hem för en halvtimme sedan ungefär. Igår va verkligen en super dag! Förutom att sitta i bilen i 4 timmar dårå... Vi var iallafall på Gunnebo slott med mina kusiner + familj och mormor & morfar för att fira morfars 85-års dag, och det va jäkligt lyckat må jag säga! Först en otroligt jäkla god buffé på restaurangen vid Gunnebo där vi hade bokat bord, och sedan kollade vi på utomhusteatern Lorden från gränden (med bl.a Cleas Malmberg) som va jävligt rolig! GRATTIS I FÖRSKOTT MORFAR, älskar dig ♥
Miss E

Grattis till din morfar i efterskott! :D

2011-08-10 @ 13:41:53
URL: http://timelimits.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: