vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer


En av mina favoriter på Ellen! Ljuset är så perfekt och så gillar jag att hon inte ler, haha. Kan lätt bli tråkigt om man ler på alla bilder tycker jag :)

Sista dagen på sommarlovet idag och jag har softat med fina vänner. Blev lite ballerinakex och longboard (jag äger!). Nu ska jag ta och hoppa i säng, får inte bli för sent med tanke på att skolan börjar 10 imorgon. Taggelitagg.

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: