första december



Oj oj oj vad tiden går snabbt, redan december! Känns som det var igår jag cyklade runt med vännerna och åt mackan... Men det var det ju inte. Igår var jag istället med laget och spelade laserdome och åt pizza. Lyckad kväll! Blev på något sätt taggad på nytt när jag kom hem igårkväll, även fast det är väldigt tråkigt att så himla många slutar den här säsongen.

Första december idag iallafall och livet rullar på som vanlig. Ingen snö, lite läxor, några prov och storm. Men julkänslan börjar faktiskt komma ändå! Jag vill liksom bara sitta inne och mysa hela tiden. Sätta på mig mjukisbrallor och en stor stickad tröja och dricka varm choklad, vilket jag också ska göra nu :]

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: