jag har stirrat mig blind i en spegel


. Nu äntligen har jag tid för att blogga. Åkte till stan efter skolan med Tora, Amanda, Olivia & Ida. Köpte ganska mycket grejer som jag får visa imorgon, är nöjd! Åt tidig middag på Macho också. It's so tasty I'm gonna die! Fast jag måste äta något mer nu, eller snart. Men herregud, är klockan redan 8?! Den va u 7 alldeles nyss! Livet går fort när man är gammal...

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: