1 januari 2011


Hej 2011!
Åh, det känns skönt att det är ett nytt år på något sätt, typ som att jag kan börja om på nytt, sätta upp nya mål och sådär. Härligt!

Gårdagskvällen (heheee) va najs. God mat och så. Vi kollade på Hajen 4 som är typ den sämsta film jag har sätt, seriöst! Haha, men äcklig va den.. Försökte ta lite coola fyrverkeribilder men det gick sådär, vi hade väldigt fin utsikt iallafall :)
Nu kommer snart Tora & Amanda hit, vi ska sova över nånstans ikväll, kulT!
Beatrice

Gott Nytt År :-D Kram!

2011-01-01 @ 16:14:28
URL: http://beatricelinneaa.blogg.se/
Sandwissh

jäääääätte fina bilder viviola !

2011-01-01 @ 16:23:55

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: