2 januari


Vi somnade runt 2 igår och gick upp typ 11, är rätt trött nu, haha. Åkte till ikea med familjen sen och köpte en till garderob till mig bl.a. Näääjs, nu kan det shoppas mer, mer & mer, heeee. Fast nä, har inga pengar :( Vi håller på att kolla lite fjällstugor till sportlovet, det lutar åt sälen så jag kan åka med kompisar :)
Cornelia

sälen låter roligt :) Har aldrig varit där dock, menmen ;)

2011-01-02 @ 17:15:47
URL: http://blondesa.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: