det är en vacker dag, en sån som får dig att längta tillbaks


Hello hello hello! Nu är jag hemma från en av de bästa helgerna på väldigt länge. Vi lyckades knipa en tredje plats i Aroscupen vilket är så jävla grymt! Det har blivit mycket haff också, haha. Fast jag och mina mates stayed cool, vi låter killarna komma till oss istället. En as bra helg iallafall, älskar er Bele Barkarby F97!

Idag har jag förövrigt tagit bort årets första fästing och ikväll är det planerat att jag ska grilla marshmallows med några fina :)
JE Ögonblick & Känsla

SVAR: Tack så mycket :)

2011-06-22 @ 22:44:01
URL: http://ogonblickochkansla.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: