jag hoppas att du får leva med det resten av ditt liv



Åh men tja! Sommarfuckinglov nu och det känns heeeeeelt........ awesome! Yes, där kom det. Har dock inte den där känslan man ska ha. Den där överlyckliga känslan så man har ett leende på läpparna hela tiden. Nix, den känslan har jag inte...

Har dock haft det as mysigt nu efter. Gick och köpte glass med några roliga prickar, satte oss i parken och snacka. Amanda, jag & Olivia satt kvar till för en liten stund sedan. Satt och prata och fota bara. Så skönt att bara göra ingenting med de man älskar ♥ NU HAR VI 2 JÄVLA MÅNADERS FRIHET!
Amanda

:') <3

2011-06-10 @ 13:35:10
URL: http://amandafoton.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: