where do you go when you're lonely?


Så sjukt härlig dag! Började 20 över 10 kan jag ju börja med att säga. Hur najs låter inte det? Och för att göra det hela ännu lite bättre så slutade jag 10 över 11. Åkte med några roliga prickar och åt på subway, så sjukt gott! Sen drog vi hem till mig och bakade kladdkaka och sen fotade vi. Massor. Knäppte nästan 500 bilder så ja, haha. Hörs sen!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: