you can't choose the moods that you fake when you want


Gosh va fint väder det är idag! Har redan vart ute och spelat match mot Nackdala. 1-1 blev det. Va dock väldigt trött, gick och la mig halv 2 igår, haha. Våra gäster stannade kvar ett bra tag så ja... Och Elin hade lite kul som ni ser på inlägget under. Ingen sanning i det mina vänner! Fast kanske lite :]
Pia -Smilinggirls!

sv: Haha okej.

Händer det något roligt kommande veckan då? :)

2011-03-20 @ 14:01:04
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: