priset vi betalar för att klassas som elit


Från i lördags! De vann, haha glömde säga det. Men grymt jobbat! :D

Biologi provet gick faktiskt azum måste jag säga. Lite småfel här och där kanske men utöver det gick det väldigt bra. Har suttit och kollat på OC lite nu, ska på träning ikväll. Sen måste jag fixa ett iTunes konto också, har köpt Idas gamla iPod touch, ganska najs må jag säga! Det är visserligen en 3:a men det duger gott och väl, musik dygnet runt bre!
Jenny - Med en dröm om att bli fotograf

åhhh bandy är kul =)

2011-05-02 @ 19:12:06
URL: http://photosbyjenny.blogg.se/
Jenny - Med en dröm om att bli fotograf

nej jag spelar inte. spelade mycket bandy förr. :)

2011-05-04 @ 18:50:34
URL: http://photosbyjenny.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: