kan inte tänka, jag står bara här och ler


Ap härlig dag på Djurgårn med skolan, men sjukt lökigt! Har gått runt med mina tjejor och haft det allmänt mysigt. Satte oss i gräset utanför Rosendal och åt mat och fotade. Såg Tommy Körberg, och hans 2-3 åriga dotter kom fram till oss, haha så söt! På hemvägen köpte vi god glass utanför Skansen, bästa dagen!
Penny (FOTO)

Fin blogg :)

2011-05-10 @ 17:00:55
URL: http://pennyfoto.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: