they got one eye watching you so be careful what it is you're trying to do


2 bilder från Mallorca! De här är från första dagen då vi åkte till Port de Soller. Har ju lagt upp bilder därifrån tidigare men lägger upp några som blev över nu när det ändå inte finns något annat att fota, hehe. Det kommer inga fler inlägg om dagarna på Mallis med bilder och sådär. Sista dagen va så ointressant ju... Typ gå till en kyrka och shoppa lite, roliga bilder liksom ;)

Äntligen fredag! Känns som jag börjar varje fredagsinlägg på det sättet men vafan... Man har ju längtat! Ska tillbringa den här fredagen hemma hos mig med mina fina vänner. Vi sover även i friggeboden, myspys. Nu tror jag Agnes kommer väldigt snart, och som jag har saknat henne!
Sandwissh

Japp, sorgligt men sant.. Ingen aning..

2011-11-18 @ 18:55:56
lisawho

Åh vad härligt de ser ut!

2011-11-18 @ 20:49:27
URL: http://lisawho.blogg.se/
Jessica - En flicka som är stark

gud så fint! och din header och är också helt ljuvlig!

2011-11-19 @ 15:23:51
URL: http://jessi91.spotlife.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: