fields of butterflies, reality escapes her



Så, lördag idag och jag ska ta mig ann ännu lite mer plugg. Peppar med att kolla på lite sommarbilder och lyssna på bra musik i hopp om att det kanske kanske kan gå lite bättre. Vem vet, värt ett försök iallafall :) Sov förövrigt bort halva dagen vilket kändes lite sådär...
amanda

snälla underbara människa haha, hur har du lärt dig att fota så klockrent? självlärd eller kurser eller något annat? :)

2012-04-21 @ 20:05:54
Viola

svar till Amanda:

Åh tack tack tack igen! Jag är nog mest självlärd, har aldrig gått någon kurs eller något men försöker kolla på vad andra gör och lär mig av de :) kram på dig!

2012-04-23 @ 19:01:59
URL: http://varaviola.blogg.se/
amanda

åh okej! riktigt coolt att vara självlärd sådär! där haru en riktig talang! en fråga till: redigerar du dem i photoshop? väldigt fina anyways!

och sen EN sak till heheh -vilket lag går du i? spelar också fotboll nämligen, :)

2012-04-26 @ 18:12:46
Viola

svar till Amanda:

yes! Alltid i photoshop. Kan hända att jag redigerar i gratisprogrammet photoscape ibland också men det är inte ofta :) Åh vad kul! Jag spelar i Bele Barkarby, i vilket lag spelar du? kram

2012-04-27 @ 18:02:51
URL: http://varaviola.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: