fredagsmiddag


Idag är det fredag och min praovecka är slut. Lite tråkigt, men också lite skönt om jag ska vara ärlig. Har iallafall firat in fredagen med en massa one tree hill tittande, en biskvi och en riktigt god middag med familjen. Nu ska jag strax mysa ner mig i soffan med lite chokladbollar och kolla på Skavlan. Haha ja ni hörde rätt! Älskar Skavlan! Ha en bra fredagskväll finisar ♥
Sofia

Skavlar är såå grymt! ;)

Svar: Haha ja! Älskar det :D
Viola

2012-10-27 @ 13:45:49
URL: http://fiiiiiiiiiiiiia.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: