my heart is colder when you're gone


Onsdagar = en helvetes lång dag i skolan. Hatahatahata onsdagar. Det var egentligen meningen att jag skulle tillbringa denna eftermiddag med Historieboken i högsta hugg men istället följde jag med mamma och handlade, gjorde ett gott mellanmål och gjorde lite gymnasietest. Allt för att skjuta upp plugget lite, hoheha. Nu måste jag dock sätta igång så jag sen kan kolla på Grey's anatomy i lugn och ro. Ha en fin kväll goingar!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: