'till we grow older


 
Gårdagen spenderades med en hel massa plugg, och det var dagen egentligen menad till att göra också. Har dock gått och blivit sjuk tror jag. Halsen känns svullen, jag är trött och varm och jag orkar verkligen inte ta upp franskaböckerna. Ägnar nog resten av kvällen åt att kolla på gg försöka tillfriskna lite istället. Kram på er ♥
A N N A - FOTO & MODE

Åh vad gott det där såg ut!

2013-02-19 @ 21:44:13
URL: http://gustavssonanna.devote.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: