Stockholm, du håller mig så hårt



Och så var man hemma i älskade Stockholm igen efter en underbar vecka vid havet. Fast jag måste ändå säga att det känns ganska skönt att vara hemma. Veckan har trots allt varit ganska upp och ner på grund av saker som har hänt, så det känns skönt att komma hem och kunna tänka igenom och bearbeta allt ordentligt. Bilder kommer i alla fall! Hade tänkt att lägga upp de i delar från varje dag, så att ni inte blir bombade med en massa bilder samtidigt, haha! Jag har fotat en del om man säger så...
Malin

Vilken fin o härlig bild! :)

Svar: Tack tack snälla du!
Viola

2013-07-01 @ 01:29:50
URL: http://summershadow.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: