29 april + bildbomb


Halloj!

Glömde berätta om Cyber town igår. ;) Det var as kul! Det var ganska läskigt i början för det var alldeles mörkt. Så jag och Fabbi sprang runt och skrek typ hela tiden i början. Haha. Efter, när vi var tillbaka på skolan och satt och åt så sa en kille i vår klass att det var nån som skrek typ hela tiden. Haha, vi ba: Det va vi! xD

Nu över till idag. Slutade skolan 3. Cyklade hem med Malin och tog 2 foton när jag kom hem. Typiskt mej. ;) Ska nog strax göra läxan men först kan ni få en början på en riktig bildbomb med bilder från igår. ;P


                                                De fina körsbärsträden i Grimsta =)


                                       Kolla mitt hår! Tycker det va riktigt fint ;)







Fabbi

Tack så mkt :) Jag vet, det kommer bli sjukt kul :)! Puss! <33

2009-04-29 @ 15:53:14
URL: http://fabiola.devote.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: