7 april


Godmorgon!

Jag har faktiskt börjat gå upp ganska tidigt. Eller om 9.. Idag ska jag göra nått med Ida och Tora. Antingen spela fotboll eller åka till V-by. Jag föredrar V-by, det är inte så roligt att spela fotboll 3.. Jag vill köpa en adidas tröjja, lite eltejp och typ skor =P.Hehe, vill kolla på lite allt möjligt igentligen. Juste, skulle få ett par till chinos. Jag har u redan becha (stavning) så vilken färg tycker ni jag ska ta.. Tror jag tar svarta eller blåa. Men vi får se.

Har inte så mycket mer att skriva. Juste, jag vet inte om jag kommer kunna ta med laptopen till Åre. Men jag håppas värkligen. Ha det så bra annars =).



Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: