Hästar, hästar och mera hästar


Ååh, det gick så bra på ridningen idag! Åsa (min ridlärare) hade satt mej på Emma, emn jag ville ha Donna, och hon som hade Donna ville hellre ha Emma så vi frågade Åsa om vi kunde få byta och det fick vi. ;) Det gick super! Vi hoppade ute, ååh, va hon var duktig! Älskar den ponnyn <3 Får tyvärr inte ha henne på terrängritten som det var sagt.=( Hon är gammal och får bara gå en gång. Tråkigt. Det var så på förra terrängen också. Fast då hade jag skrivit upp mej på Halla (min sköthäst) och fick Donna, haha. Då va hon bäst! Den här gången kommer jag iallafall få Cajsa. Har aldrig hoppat henne förut men Åsa tyckte jag skulle ta henne. Hehe, det komme nog gå jätte bra! =)

Imorgon kommer jag åka till stallet efter skolan. Sen vid kvart i sju ska jag möta fotbollslaget för att sedan åka till Viksjö och möta Viksjö. Det kommer bli kul! Första Sanktan matchen för mej. =] Kul men lite pirrigt =P Vi se om jag bloggar imorgon. Ha det bra så länge!


                             Min lilla Hallis<3


                                        Cajsan bajsan xD Sötnos!<3


                                                 Gamla söta Donnis!<3

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: