Melon, raspberries and ice cream






Tjenare tjenare! Vad har ni gjort idag då? Inte bästa vädret för sol och bad precis.
Jag och mamma tog en sväng till Stockholm quality outlet och köpte lite småprylar. Bl.a en present till Tora som fyller år imorn. Och så blev det lite Bele-prylar till mej då. ;)

Sedan åkte vi förbi och tittade på kattungarna igen. Ååhh, de är så söta så det är inte sant! Och vi ska köpa nu har vi bestämt! :D Jippie! Pappa ick komma med och kolla idag också. Han tyckte de va riktigt söta. ;)

Såg att jag hade rätt många besökare igår :) Stanna gjärna kvar och fortsätt läsa min blogg! Ni läsare betyder :D
mirre

fyfan va gott <3

2009-07-04 @ 15:37:28
URL: http://lillamirre.blogg.se/
maria h

ååh, det där såg sjukt gott ut!

2009-07-05 @ 12:21:34
URL: http://mmhh.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: