14 juni




Goodmooorgon..!

Gick upp 8.00
imorse. När jag nästan va klar och hade tänkt sätta mej vid datan ringer Agnes mamma och säger att cupen är inställd. Det har typ regnat hela natten.. =(  Åhh, jag hade verkligen sett fram emot att det skulle vara Bele-Bele i finalen.

Nu har man inga planer för idag då.. Tråkigt. Orkar inte gå och lägga mej.. Hehe. Har lust att åka till V-by och köpa gummistövlar. Passar ju i det här vädret :P
Emma

sv: haha, jaa, detär härligt. bara det kunde sluta blåsa. xD haha. :D



hoppas du får en fin dag :) ^^

2009-06-14 @ 09:45:11
URL: http://emmaa95.blogg.se/
Emma

sv: haha, tack sötnos! :d

2009-06-14 @ 10:03:29
URL: http://emmaa95.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: