Bele is the shit






Goodmorning!
Eller kanske god förmiddag. ;P Idag gick jag upp 10 över 8. Matchen mot BP-6 började 10, men samlingen va 9.15. Gick iallafall suuper! Vinst med 5-0. As bra ju! Tyckte jag gjorde rätt bra ifrån mej också, så det känns bra.

Snart ska jag käka lunch, sen ska vi iväg till Kista för att kolla på skolavslutningsklänning. Det är ju katastrof! Tänk om jag inte hittar någon idag!! Jag måste köpa en idag. Annars får jag köpa en från Gina iallafall. =/
Emma

sv: hihi, okej tack :D det blir nog de vita. :D ^^

2009-06-06 @ 12:20:13
URL: http://emmaa95.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: