Jag tappar besökare


Japp, det gör jag. Jag som blev så glad när jag hade så många. Ååh, får kommentera mer på de stora bloggarna. Det var faktiskt en tjej som hette Sofia som hittade mej genom blondinbella.

Har ni haft en bra dag då? Min har väl vart okej. Jag behöver nog inte förklara på vilket sätt den har vart dålig på om man säger så. Fast det var nog inte så dåligt att jag gjorde det där iaf. Jag känner mej stolt att jag vågade säga emot. Hon har gjort så en annan tjej i min klass började gråta en annan gång och jag blev så jäkla arg då! Hon får faktiskt ta och prata med mej om hon vill det. Det här ska redas ut men hon får allt ta initsiativet (stavning).

Lite shnyggish klädish som jag vill ha!







Båda är från Gina tricot- Byxor 399:- Tröja 149:-

Have a nice day lovers<3
C E L I A ' S bloggliv «

Svar: Skriv en till kommentar fast sommarfreak.blogg.se så ser jag lättare.

2009-03-20 @ 17:44:49
URL: http://ceeelias.blogg.se/
amanda

vem sa du emot

2009-03-21 @ 13:53:14

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: