bele barkarby.




Tjoo!

Idag va det final i Nackamästerskapen.
And you know what? Vi vann! Yeah! En liten pokal var fick vi med oss hem :D

När jag kom duschade jag och sedan gick jag och mamma till vällingby. Vi skulle köpa en vinterjacka och ett par vinterskop, men inget av dem fans i min storlek. Mamma ska köpa jackan i stan någon gång i veckan. En t-shirt från Top shop fick jag med mig hem iallafall. :)

I S A B E L L A

SVAR: ja verkligen! ;D

Hihi åh tack sötis. <3 allt bra?

2009-10-19 @ 10:58:24
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
I S A B E L L A

SVAR: vad härligt! det är bra här med, dock är jag rätt trött..:P hehe. kram <3.

2009-10-19 @ 15:23:35
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: