hair talk



Ida har precis gått hem så nu sitter jag här som alla andra dagar och läser bloggar typ. Ida fotade mig idag, hon fick även låv att platta mitt hår eftersom jag har världens sämsta hårdag idag. Jag vill verklgien förnya mitt hår lite! Klippa upp det, slinga, kanske tona det i nån annan färg. Men vet ni vad...? Jag är så jävla feg! Vågar aldrig prova på nya saker, är så rädd att det ska bli fult, hehe. Men jag har länge velat tona håret i nån brunare ton. Äh, vettefan vad jag ska göra...

Okej, bilden är inte rättvis, jag har inte gult hår!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: