misslyckat photoshop försök



Hemma från stan nudå :)
Fick inte med mig nånting hem men det va roligt ändå, som alltid med Maya. Vi tog en brownie var på American Cookie, väldigt god men mättande... Ikväll blir det goood mat, hemmagjorda cheesburgare, och sen ska jag äta chips framför Talang och Solsidan ;)

På bilder dåra... Ja, försökte mig på photoshop lite, fattar typ ingenting, men man lär sig väl hoppas jag.
SIMPLE PLAN NÖRD

Misslyckat?? ;O<33

2010-04-10 @ 09:50:29
URL: http://photomusic.webblogg.se/
E L L E N

gå in på www.moderskeppet.se under fliken grundkurs kan du se filmer på photoshop grunder, hjälpte mig jättemycket!!

2010-04-11 @ 21:00:33
URL: http://preciiousme.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: